Wednesday, July 13, 2011

Ghimo is The Best Komuniti ^_^




Facebook Ghimo
v
v
v
v



1st time cik haniey join GHIMO nie bila try search kat Facebook a.k.a Muka Buku tahun kelahiran sendiri 1986, akhirnya jumpa lah GHIMO, alhamdulillah, syukran diterima masuk dan disah kan oleh sahabat saya FIRA HILWA.. Thanks banyak-banyak.. ^_^

" Betapa bangga dilahirkan pada 4 mac 1986 di hospital kuala Lumpur"

1st time buka blogspot ghimo, wow! teruja sebab macam-macam ada, tapi apakan daya kita nie sakit, kadang-kadang nak trun padang tue agak susah sedikit. cume tgk and folo up kat blog or komuniti FB ghimo jerlah.. tapi aku nak cadangkan supaya kita berkumpul berbuka puasa ramai-ramai.. khas tuk warga Ghimo, ok tak.. 



  •  Nama ku Nurul Haniza @ Cik Haniey
  • Dilahirkan di HOSPITAL BERSALIN KUALA LUMPUR
  • Dilahirkan pada 4 mac 1986
  • Blogger Sambilan sahaja bukan fully time pon.
  • Hobi aku ske amik gambar sebab aku takkan miss DSLR pasti ada dalam beg.

p/s : itulah serba sedikit tentang aku, salam ukhwah khas untuk warga Ghimo.

9 comments:

capiq xD said...

xnak mengalah ko kan..hahahaha
!...nice2!

capiq xD said...

aku ade pasan la kat gamba ko tu..ade blog aku ko usha ek..weeee..hahaha..pastu upload gamba ghimo..kekekkee

MissF said...

ok, pasni leh tukar nm aku jd FARA RARA, ye... hahaha

Bantal Bucuk 1986 said...

of coz nak pomote diri.... hahahah

capiq xD said...

suke!..hehehe...best aa bleh buat blg mcm nie..leh kongsi2 maaa..hehe

Bantal Bucuk 1986 said...

aku nk buat belog pasal makan

Yang Aimin said...

pewweeeitttt... salam perkenalan

mr ringgo said...

sesi perkenalan ker?
ok nama ku yusran fazwan..
just call me ringgo hahahha
berbuka puasa mg tiap2 tahun ade..
masih dalam perbincangan jawatan kuasa majlis berbuka d' Ghimo
hehehe suke amik gambo? bagus2 pas ni amik gambo kami byk2 8gb kasi habis

Yang Aimin said...

haha... aku sokong ckp ringgo 2.. ko jela amek gmbr kitaorg.. kn ringgo.. kn ringgo....


p/s : ada motif tersendiri

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...