Sunday, July 31, 2011

khas untuk korang yg aku sayangi..

assalamualaikum wbt..
seperti yg korunk taw...esk atau lusa maybe da start bulan ramadhan..mlm nie tgk la anak bulan tuh...hehe..
kite sme2 nnt kan nya...menjelang esk..
firstly..aku nak mintak maaf kepada kaum2 ghimo..andai kata aku ade terkasar bahasa ngan korunk ke..atau
ada yg x senang ke ngan aku..aku xde niat jahat pun..nakal je..ahaks!..lau ade prob..abes..abes cnie je..pasnie 0-0..hope xde la prob ngan korunk..sejak aku join ghimo balik..mmg excited n hyper aktif plak
dlm group ghimo nie..takot gak..ade yg x senang..hehe...aku mmg mcm nie ckit..kdg2 dlm nie bukan maen..kat luar..pendiam senyap jer..tp ok laa skrg..tgk grup ghimo da makin berkembang ke arah yg dicapai..
aku berdoa semoga kekal selama2 lama nyer..insyaALLAH..korunk mmg best aaa..dr dlu sampai skrg..klu ade korang..mesti x kering gusi...asyik tergelak je..sedih..suka..duka..marah..kite ttp bersatu akhirnye..
aku mmg xpernah menyesal la kwn2 ngan korunk..sbb mmg best laa..xtaw nak ckp mcm ne
"HANYA MAMPU BUAT LIFE AKU HAPPY"
tu da cukup memadai..hope korunk phm la ek..AND...jgn lupe PROGAM BERBUKA PUASA..kat mana nk buat..set tarikh betol2..lau xde pape yg menghalang..aku join...

kate2 terakhir dr aku..
"SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL - MUBARAK"
kepada ghimo2 atau pun yg bukan ghimo..
-bubu


p/s : lawak puasa!


2 comments:

BubushacRoar said...

rase2 ade tak typing error ...kui3...aku da triple check da nie..ahaks!!1

mr ringgo said...

pahal lak ade name aku neh?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...